Poncilianne canım benimki de çoook zor aldı biberonu ne çektim 🤦♀️Ne sütümü ne mamayı almıyordu biberondan. Ama inat ettik mamayı değiştirdik. Her gün 2 kere deniyordum. Bir gün bi anda almaya başladı mamayı değiştirince. Ama mamadan dolayı mıdır bilemem çünkü sütümü de almıyordu.. bir gün biberon almaya karar verdi bence😂 pes etme, senden başka biri varsa evde o da vermeyi denesin çünkü annede öncelikle memeye gitmeye çalışıyorlar, bizde biberon vermek için kucağıma aldığımda bile hala önce memeye davranıyor, sonra ben biberonu iteleyince biberonu alıyor