EmirsMom21 Merhaba bebeğim uykusunda çığlık atıyor ve ağlaması dakikalar sürüyor sizce bu neden olabiliyordur. Bikac kere yaptı boyle bende çok korktum . Neden bilen varsa acil yazablrmi
Mrtnur EmirsMom21 bizde öyleyiz 1 bucuk yasında dişleri sancı yapıyo siye düşünüyorm baska fikrm yok acıkcası
Elifliyam EmirsMom21 cnm geçen gun biri burda paylaşım yapmıştı bebek uykuda sayikliyorsa yada ciglik atarak uyanıyorsa televizyondan yada etraftan gelen yüksek sesli uyaranlarin etkisinde kalıyor die. Bu yüzden olabiliyormuş sizinki niye böyle oluyor bilmiyorum ama böyle bisey okudum ben
Bysima EmirsMom21 muhtemelen diş sancısı vardır birde yatmadan evvel aytel kürsü okuyun bilmediğimiz hertürlü derdine deva olsun
EmirsMom21 Peki ne zamana kadar boyle olur çünkü ben artık cidden çok korkuyorum . Kendisini sıkıyor vide. Üstelik kendisine gelmesi zaman alıyor
Deletedmom507 EmirsMom21 yaptığında yan yatırın bi de o anı ne olur ne olmaz diye video kaydı yapın belki de dişten olabilir
Deletedmom507 Galiba bebeğiniz 3 aylık gaz sancısından olabilir büyük bi ihtimal ama yine de gözlemleyin video kaydına alın rabbim sağlık versin inşallah
EmirsMom21 Çok teşekkür ederim cevaplayan herkese dediklerinizi dikkate alacağım. Umarım düzelir kısa bi sürede. Rabbim çocuklarımıza sagli k sıhhat şifa versin insAllah. İnstagram adresleriniz varsa yazabilir misiniz rica etsem . Benim ki subat0502_