Alpinannesi1 merhaba, öncelikle geçmiş olsun. Biz 5-6 arkadaş aynı zamanlarda doğum yaptık hepimiz gümüş kapak kullandı hiçbirimizde yara olmadı çok memnun kaldık. Hatta bir arkadaşım doğum yaptı nasılsın diye aradığımda ağlıyordu acıdan telefonda hemen o gümüş kapaklardan aldım sabah kapakları taktım akşamına sızlamam geçti demişti ve sonrasında hepimizde kullandık herkesede tavsiye ederim.