askbocusum_1 Kizlar coronadan dolayı 1 aydan fazladır annemlere gitmiyorum.kaynanamlarda kıştan beri benimle.esim.kardesi kayinbabam.is dolayısıyla dışarı çıkıyorlar hergun.annemlerde ise dışarı çıkan kimse yok arada markete çıkılıyor sadece.annemleri aşırı özledim.gidip.orda kalmak.istiyorum biraz.ama.esim yok Corona var bilmem çocuğa yazık diyecek.sizce ne yapmalıyım gitsem.sorun olur mu bebek.icin.sonucta evim daha büyük tehlike arz etmiyor mu girip çıkanlardan dolayi
Busrakap askbocusum_1 aynı düşüncedeyiz canım bende gitmeyi çok istiyorum çok özledim ve cok ihtiyacım var onlara bende onları düşünüyorum babam kronik hasta zarar vermekten korkuyorum bizden birşey bulaşır diye 🤦♀️🤦♀️
Deletedmom298 askbocusum_1 Valla ben gecen gittim babamin isyeri kapandi cnku 2 hafta. Bende 2 hafta annemelrde kaldim. Babamin işi acilinca evime geri döndüm. Iyi oldu hem ozlemistim hemde eşim işe gidiyor diye korkuyordum . Simdi eşimde evde sıkıntım kalmadı. Bence gidin kafa dinlersiniz biraz. Esinize guzelce anlatirsaniz sorun cikmaz
Mrtnur askbocusum_1 benimkiler 40 yaslarındalar ama bende gitmiyem bu olaylar cıktgndan beri belki diypem bende vardır ne belli eşim işe gidip gelyo kayınpederimde aynı seklde alt katımda oturuyorlar haliyle görsyrz tabi. Ama ben kendi ailemi dşündgm için gitmeti dogeu bulmuyorum
Deletedmom311 Sen annene gttin diyelim ,eşin de seni ve çocugunu görmek istycek ,eşinin yannda da kendi ailesi var. Yani dyelm onlara bulaşt Allah korusn eşine. Ondan size… yani durum bu
askbocusum_1 Busrakap bende çok ama çok ozledim.gecmis olsun canım .çok.sukur babamın rahatsızlığı yok ama insan korkuyor işte.
askbocusum_1 Deletedmom298 ya anlatamam aşırı özledim.bakiyorum eşim annesi babası yanında ben sadece görüntülü konusabiliyorum.onlarin da özlemi taştı torunlarını da çok ozluyorlar.gitmeyi çok istiyorum bakalım☹️
askbocusum_1 Deletedmom311 himm anladım şimdi.evet doğru risk çok fazla.bu yüzden 1 aydır gitmedim.napacagimi bilmiyorum
askbocusum_1 Mrtnur bende 1 aydır ailemi düşündüğüm için hiç gitmedim.ama kız kardeşim babam çok ısrar ediyor çok özledik gel 1 hafta kal.diye.bende ne yapacağımı şaşırdım
Mrtnur askbocusum_1 olsun sen gitme vallahi bende çok özledim ama korkuyrm da sebep olmaktan bilemiyrz li kimde var kimde yok
askbocusum_1 Mrtnur Allah korusun tabi ki öyle.off valla kafayı yiyecem az kaldı rabbim bu felaketi biran önce yok.etsin ins
Mirayekrs askbocusum_1 bende seninle aynı durumdaydım. Annemler 15 dakika mesafemde oturuyorlar annem çalıştığı için özellikle istemiyordu gelmeyin nolur nolmaz diye neredeyse bebeğimi 40ından sonra göremedi bile bebeğim 4 aylık olucak. Eşimde iş için yada market için dışarı çıkmak zorunda kalıyordu zaten Bi gece dayanamadık hadi ara annenleri orda kalalım dedi apar topar çanta hazırladık geldik yasak zamanını burda geçiriyoruz. İyide oldu aslında virüs korkusu illaki var ama psikolojimiz bozuldu iyice. Şimdi pazartesi evime geçicem işlerimi halledicem yasak zamanı yine anneme gelicem
askbocusum_1 Mirayekrs yaaa ne guzel gitmişsin annenlere☹️bende bir araftayim gitsem mi gitmesem mi diye şaşırdım valla😑Allah yardımcımız olsun zor zamanlardan geciyoruz
Deletedmom143 askbocusum_1 sizin evde dışarı çıkıp giren insanlar varmış bence ailenizi tehlikeye atmayın. Annem kanser hastası ona ben bakıyordum ve eşim dışarı çıkıp girdiği için eve gönderdim onu. Yani Allah korusun bu veballe yaşayamaz insan
askbocusum_1 Deletedmom143 doğru bende bunu düşündüğüm için 1 aydır gitmedim yoksa dayanmam imkansız yani.
Mina23 askbocusum_1 ben birlik oturuyorum kayınvalde bilmem ne inanın çok bunaldım nefes almaya ihtiyacım var herkes gibi üstelik annemde çok yakın bana ama gitmiyorum kendi nefsim için cocugumu ve sevdiklerimi tehlikeye atamam ayrıca kendimide. Sabretmekten başka çaremiz yok tam 60 gündür dışarı çıkmıyorum bende kızımda evde sadece 1 kişi market işini görüyor ona rağmen tedirgin oluyorum yani kalkıp anneme gitme sorumsuzluğunuzu gösteremem
askbocusum_1 Mina23 evet bende bu yüzden gitmedim zaten.onlar çok ısrar edince kafam karıştı gitsem mi diye .çok özledim çünkü.yani aile özlemi dayanilacak gibi değil ama mecburuz yapacak bişey yok