Gmzeee Arkadaşlar dalin pişik önleyici krem kullanan var mı ?boğaz altına koltuk altına sürüyormusunuz ,? Lütfen yardımcı olurmusunuz
Lala9358 Gmzeee cookk kotu hatta berbat bir urun diyebilirim bebegime alerji yapti dahada asla dalin kullanmam onun yerine mustela oneririm cok iyi
Lala9358 Gmzeee oralarina sudocremde surebilirsiniz pisik icin birebir bebegime kullaniyorum bi yeri kizarirsada suruyorum tavsiye ederim
MarlaSinger Gmzeee kullandım bir kaç kez. Hediye geldi bana da belediyeden. Hiç beğenmedim. Kullanmak ve kullanmamak fark etmiyor yani. Kullanmamış gibiydim. Hiç bir işe yaramadı
Birkoalaanasi Dalin serisi hediye gelmişti bir iki defa kullandım hiç memnun kalmadım. Koltuk altı,boyun, boğumlu yerleri için uni baby kullanıyorum 🌻
baybmom Bepanthol kullanıyorum dalinin pudrasını çok pişik olursa poposuna kullanıyorum hemen geçiriyor bak
baybmom Gmzeee her bebeğe herşey iyi gelmiyo boyun altları terlediği için pudra kuru tutuyo kremler daha ıslak bırakıyo dene ne kaybedersin sanki zehir değil ya