GMSRI doğalgazı açmıyoruz artık, ev gündüzleri sürekli havalanıyor. 20/21 derece civarı oluyor. 3 aylık ikizlerim var, body ve üstüne tek kat takım giydiriyorum gündüz. Uyuduklarında battaniye örtüyorum. Geceleride 21/22 derece oluyor, body + pijama + kolsuz uyku tulumu giydiriyorum çoraplarıda çıkarıyorum. Çok rahat uyuyorlar asla üşümüyorlar. Ayrıca mutlaka her akşam yatmadan önce banyo yapıyoruz. Çocukları çok sıkmamak gerek, korkmayın üşümezler ayaklarına patik giydirin yeterki geceleri.