19 Ağustos doğumlu oğlum. Emeklemiyor ama sürünerek gidiyor her yere. Desteksiz oturuyor. Anne, dede, gel benzeri sesler çıkarıyor. Altı aylıkken sünnet oldu ama yapışma oldu o yüzden erken sünnetten çok pişmanım keşke bir yaşından sonra yaptırsaydık😔 ek gıda iyi gidiyor şükür her şeyi yiyoruz ayına uygun hazırladığım. Sadece uyku sorunu bizi çok yoruyor gece en iyi ihtimalle saat başı kalkıp emmek istiyor😭