Bebegim 2.ayında meme reddi yaptı şuan 5.ayımızın içindeyiz sadece uykularının arasında emiyor uyurken emdinini fark ettigi zamnda basıyor baglıgı uyanıkken emzirmeye aldıgım an yine basıyor bağlığı kendini kasıyor sebebi sizce ne olabilir sizinde başınıza böyle şeyler geldimi?