Eylulum24 teşekkür ederim iyiyim ama sanırım sizde bi algı sorunu var,ben size neden mama veriyorsunuz demedim.verdiğiniz bilgi, öneri tamamen yanlış onu anlattım ki bu benm fikrim değil her ay düzenli gittiğim uzman doktorumun bana aktardığıdır. Kademeli mama ver felan olacak iş mi,mamaya alışan çoğu bebek anne sütü almıyor haberiniz var mı?hele ki biberona alışan bebeklerin geneli memeyi almıyor o yüzden geçici bi durumsa çay kaşığı ile mama verin diyor doktorlar ki sonradan tekrar memeyi alabilsin.umarım anlatabilmişimdir.