Canangun Iyi akşamlar anneler bugün son actigim postta oğlumuz gaz probleminden bahsetmiştim akşam eşime hemen tavsiyeler üzerine biogaia damla aldırdım reçetesiz aldığım için gun de kaç kez ve kaç damla vericemi bilmiyorum
Deletedmom201 Canangun her gün aynı saatte 5 damla. Buzdolabında saklayın birkaç dakika bile dışarda bırakmayın demişti eczacımız.
Solocann12345 Canangun günde 5 damla gazı çoksa 7 damlaya kadar çıkarabilirsin 3 ay kullandım bende çok iyi bir damla😇
-CinarinAnnesi- Tuba17 merhaba bende bioğia damla aldım acaba hergün kullanmak damlanın etkisini kaybettirir mi ? Çocuk Doktoruna nasıl kullanmam gerektiğini sormayı unuttum yardımcı olur musunuz 🤗
elf0 Deletedmom201 açmadan önce öyle ama açtıktan sonra oda sıcaklığında kalabilir üzerinde yazıyodu. Ben dört ya kullandım hep baş ucumdaydı
Sinif177 -CinarinAnnesi- aksine her gün kullanmazsan etkisini göstermeyen bir damla. 1 hafta sonra anca etkisini gösteriyor.
Tuba17 -CinarinAnnesi- benim oğlum üç aylık dogdugunda cocuk doktoru bunu kullan demişti. Her gün bes damla buzdolabında saklıcaksınız. Her gün aynı saatte aksam uyumasına yakın veriyorum aksam 9 da. Şu an üç aylık olduk doktorum artık gün asırı ver dedi. Bagırsaklar kendi calıssın diye. Elimdeki bitince tamamen kullanmayı bırakıcam. Her gün verin probiyotik zaten faydalı birşey
Deletedmom201 Canangun evet bir kez genelde akşam üzeri veriyordum çünkü bebeğim akşamları gaz sancısı daha çok çekiyordu
Yfm21 Vallla ben sabah aksam iki damla veriyordum daha iyi oldu benim oğulumda aşır gazılı bebekti doktor verdi bize o zaman bize iyi gelmişti
Canangun Deletedmom201 benimkide tüm gün cekio bu akşamdan beridir de dayanamadı yavrucak kendini uykuya verdi yorgun düştü haliyle ıkınarak uyumaya çalışıyo şuan
Garfield Eczacı bize etkisinin tam olması için sabahları aynı saatte aç karna 5 damla vermemizi söylemişti
Deletedmom201 Canangun önce günde bir kez verin. Masaj yapın. Ayaklarını çalıştırın. Emziedikten sonra hemen yatırmayın en az 10 dakika gezdirin dik pozisyonda. eğer bir az geldiğini düşünüyorsanız doktorana danışıp iki kere verin. Doktora danışmadan dozunu yükseltmemek lazım diye biliyorum
Canangun Solocann12345 insallah bizde etkisini görürüz canım dayanamıyorum kuzumun acı içinde kivranmasina gözüme uykular girmiyo uykusuz da olsam
ertugrulbey19 Günde bir kez 5 damla veriyordum ama biogaia nin yanında bi gaz damlası kullanılması gerekiyor çünkü biogaia probiyotik diye geçiyor tek başına bir etkisi yok yani. Biz sap simplex le birlikte kullandık
Solocann12345 Canangun inşallah canım benim bebeğimde çok gazlıydı yarım saatten az etkisini gösteriyordu
Fuldenmevsim Canangun günde 5 damla 1 kere veriyor ben alsam yatmasina yakın veriyordum rahat uyusun diye
Ysfayaz Canangun günde 1 kez 5 damla ilk zamanlar çok etkisini göremedik doktorumuza sorduk dozunu arttırabilir miyiz kesinlikle hayır sadece 5 damla kullandıkça içimdeki prebiyotik sayesinde düzene girecektir dedi öyle de oldu kulaktan dolma fikirlerle dozunu arttırmayın doktorunuza danışın