Nebicimanne Aysun0300 metni okudum ama burnuma pis kokular geliyor o yuzden tercumesini yazmayacagim, cekilis demissiniz eyvallah da kuyumcu bunu nerden bulmus ? Muzede olmasi lazim
Nebicimanne Birkucakmutluluk define kacakciligi olabilir gomu bulmus kendine saklamis olabilir vakti gelince illagal yollardan satacak olabilir🤷♀️ bunlarin devlet korumasinda olmasi gerekir vatandasta degil
Birkucakmutluluk Nebicimanne Reşat altının üstündede aynısı yazıyor. Ona benziyor. Satılıyordur diye düşünmüştüm 🤔
Sakura-chan Nebicimanne bunu görsel amaçlı soru sormak için koymuş olabilirler . Belkide müzede duruyordur. Kaçakçılık yapıp birde fotosunu koyup çekiliş yapacak değillerdir bence
Nebicimanne Birkucakmutluluk bunda dovuldugu yer ve tarih var altinlar satilirken mesela ceyrek altin diyelim tarihi yazilir ve rakamlara dikkat burdaki rakamlar arapca gunumuzde altinlara arapca rakam basilmiyor 🤷♀️ bunu bu sekilde satamazsin yani ancak kacakciligini yaparsin
Nebicimanne Sakura-chan dogru bunuda dusundum ama kuyumcunun sayfasinda gormedim yani oyle bi sayfa varmi onu bile bilmiyorum😅 bu konuda daha once agzim yandi yogurdumu ufluyorum diyebiliriz🏹
Birkucakmutluluk Nebicimanne yanlış biliyor olabilir misiniz ? Çünkü uzun bir süre bendede mini bir Reşat altın mevcuttu. Kuyumcudan alındı ve tekrar kuyumcuya satıldı. Ondada aynı bu yazı yazıyordu. Sadece tarihi farklıydı
Nebicimanne Birkucakmutluluk yanlis biliyor olabilirim tabiki resatin tarih kismini incelemedim (canim fakirlik) 😀ornegimde de ceyrekten bahsetmistim , ama resatta tugra olur 5.mehmet in tugrasi teknik olarak boyle olmasi gerekir simdi donup gorsele tekrar bakacagim onda tugra varmiydi diye 😊
Birkucakmutluluk Nebicimanne Reşat altının önünde tuğra arkasında bu yazı var 😁 fakirlik zenginlikle alakasız bir durum öyle Demeyin ☺️
Nebicimanne Birkucakmutluluk resatimiz oldu da biz mi incelemedik 😂 saka bi yana daha evvel iznikte yalan dolanla bi kilic cevirisi yaptirip satmislardi o yuzden bu kadar paronayak gittim 😊 paranin uzerinde “ arz darphane-i konstantiniyye 1336” yaziyor ben oyle okudum en azindan bu kadar yanlis bilgiden sonra cevirimden de supheliyim 😀