Tubina ertelememelisiniz. Zaten muhtemelen sağlık ocağı hemen arayacaktır sizi gelmediğiniz için.
Sabah erkenden gidip 5 dk da aşısını yaptırıp çıkabilirsiniz. Zaten çok sakin oluyor sabah saatlerinde sağlık ocakları ve içeriye ateşiniz ölçüldükten sonra alınıyorsunuz, eşiniz filan yanınızda ise almıyorlar içeri. Denetimler sıkı, ortam oldukça hijyenik 👍🏻