Selinto mukus çok önemli değil ama ufacık bir kaçak bile kakada kana sebep olmuş gördüğünüz gibi. Emzirmeye devam ediyorsanız, lütfen diyetinize çok dikkat edin.. eser miktarlar bile kötü geliyor onlara. Kaçak yapmayın. Düzelmek umuduyla, bizde alerjik bebeğiz🙏🏻