Merhaba kızlarrr
9 aylık oğlum var 6 tane dişi var. İyi ki bi dişi var 🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️ Sürekli ısırıyor sürekli. Biraz önce kardeşimin yüzünü bi ısırdı kanattı resmen. Saç çekmesi cabası. Ne yapmam lazım. Hayır dedikçe inadına yapıyor. Hiçbir şey demedim 1 hafta yine unutmadı. Var mı bi fikriniz 🥳