Ela007 Marjinal_Anne2 valla filesinin üzerinde duruyor eşim elinden tutuyor ben yıkıyorum benim kız çok saçlı doğdu saçlarına 2 şampuan yapıyorm en son esim yüz üstü elinde tutuyor her yerini duruluyorm. 5 10 dk arası sürüyor ve deli gibi ağlamasına rağmen yıkıyoruz 🤣
Hafsa_anne GkhanKbr valla bende he deyip geçiyorum bazen çok karışıyor kızım şöyle yap böyle yap bilmem ne
Cnnblny Spinal sezeryan oldum canım allah guc veriyor hic korkma ilk gunden bu yana hep kendim baktim sadece banyosunda esim su döküp yardim ediyor yani. Ben kendimde istemedim zaten yanimda kuru gürültü olmasini 😇
Bilgihamile Marjinal_Anne2 dogurdugum ginden beri tekim 😂 21 yasindayim ustesinden geliyorum. Bazen uyumuyo agliyo bende agliyorum onun dışında bi sorun yasamadim
giz Marjinal_Anne2 sakin korkma. Biz 1 haftaliktik evimize donduk esim ise gitti ben kizimla basbasa kaldim ve o kadar keyif verici bir surecti ki anlatamam. Aksam olunca ay sabah olsa su adam ise gitse de kizimla bas basa kalsak diyordum resmen 😍 herseyini yapabilir ve bakabilirsiniz. Tek olunca zaten yapacaklariniz belli oldugu icin icgudusel halloluyo hepsi 👍
Emeliss Marjinal_Anne2 başından beri tekim hiçte abartılacak bişey yok zaten alışıyorsun 1.2 gün zor gelir sonra alışırsın korkma
ozlmksknn Marjinal_Anne2 ben 20 günlüktü kızım o zamandan beri tek başıma bakıyorum şimdi 10 aylık olduk bile😌
elmaliturta Marjinal_Anne2 15 günden beri bakıyorum 21 aylık oldu sorunsuz 😊 korkmayın kendinize güvenin ve en önemlisi yavrunuza kulak verin belli bir zaman sonra uyum yakaliyorsunuz
sokomel doğduğundan beri kendim bakıyorum. sezaryen oldum. bir hafta annem kaldı sadece mutfak işlerini yaptı.
Defnecikkk Marjinal_Anne2 sezeryan oldum kızım sarılık olunca gözüm dikişlerim i bile görmedi sağdan sola dönemeyen ben hastane koridorlarında koşuyordum. Tek başıma baktım eşimi saymazsa k o da işte banyo falan yaptırırken. Ilk zamanlar ben zarar veririm düşüncesiyle çok kucaklamadım ama bakımını yapabiliyordum. Valla zorunda kalınca yapamayacağın bir şey olmuyor korkma. Zaten yenidoğan bebekler ya gece ya gündüz uyuyor çoğunlukla yeterki panik olma
[silindi] Marjinal_Anne2 sadece ilk 1 hafta zorlandım ondan sonra hiç zorlanmadim bend bebeğimi yanlız buyutuyorum allah annelere öyle bi içgüdü vermiski kimseye ihtiyaç duymuyorsun zaten😊
Meliseenur Marjinal_Anne2 şuan 1 buçuk aylık olduk annem 2 gün kalabildi hem çalıştıgı heöde koronadan sebep çok şükür kendide istegim ile herşeyin üstesinden tek başıma geldim rabbim o cesareti veriyor zaten kimsenin kaeışmaması kafamıda rahatlatmıs oldu ve hergün yıkıyorum minnoşumu hiç korkmayın 🥰
Haticeymen Marjinal_Anne2 ben 4 aydan sonra kendim baktım bende senin gibiydim ve. Mecburiyetten kaynanam gülde ve annamlerde kakıyorduk eve dönmemiz gerektiğinde çok korkuyordum e bide alışmıştım rahatlığa yemek önümde herşey ayağıma geliyor 😂😂 ama annelik iç güdüsi ile zaten bakıyorsun
gonul0805 Marjinal_Anne2 bizimkide 21 günlük ilk 5 gün kayinvalidem bende kaldi sonra kendim baktim üstelik benim dikişlerim 10 günden sonra biraz rahatladi (normal dogum). Ona rağmen kendim baktim hatta kendim yıkadım ❤🌸