Her kaynananın dediği gibi. 😏 Hiç de zor olacak birşey yok yeni anne bile olsan en iyi sen bakarsın herşeyin üstesinden de gelirsin. Benim ilk 1 hafta annem kaldı onda da ben bebeğime baktım o evin işini falan yaptı. O zamandan beri tek bakıyorum 6 aylık olacağız. Eşimin bile pek yardımı olmaz işi ağır olduğu için.