Agg0207 sanırım bende şuan böyle bir psikolojideyim, annem 1 aya yakın yanımda kaldı sonra evine döndü, 2 gün inanılmaz zorlandım bebeğim çok gazlı, dayanamadım aradım annemi gel diye ama mecbur tek bakacağım yine gidecek çünkü, Allah verir kolaylığını diye düşünüp rahatlatıyorum kendimi.