Merhabalar, 23 günlük kız bebeğim var, sütüm çok yeterli olmadığı için hem emiyor hemde mama veriyorum, fakat bebeğim sanırım mamadan kaynaklı kakasını yaparken çok zorlanıyor çok ağrı çekiyor sürekli ağlıyor, hatta sırf bu yüzden Hipp mamadan Smilac mamaya geçtik, bir nebze rahatlasa da hala zorlanıyoruz. Ne yapabilirim rahat yapabilmesi için? Masaj hareketleri vs yaptırıyoruz, bazen 1-2 damla zeytinyağı katıyoruz mamasına ama bunu da sürekli yapmamın bir zararı olur diye korkuyorum çok minik olduğu için. Sizin yaptığınız bişey var mı ekstradan ???