Hemanjiomluminik Blackeagle çok teşekkür ederim. Memede uyuduğu için çok uğraştım beşikte uyutmaya çok ağladı şimdi tekrar apse olmasından korka korka yinede emzirmek istiyorum ama
Blackeagle Hemanjiomluminik yaa sürekli huy değiştiriyorlar belki sadece benim ki öyle bazen kendi yatağında uyuyor bazen imkanı yok yatağına yatırmaya o zamanlar ben pusetine yatırıyorum pusetle bir beşiğine koyuyorum 🤷♀️
Hemanjiomluminik Blackeagle ya bizimkinin sırtı yerr gelmicek. Yattıpı an çığlık çığlığa susmuyor. Biz artık elde siltede sallıyoruz. Onada iki kişi lazım hep.
Blackeagle Hemanjiomluminik Hadi ya Allah kolaylık versin nasıl alışırsa öyle gider diyorlar bi yandan da
Halilaras Hemanjiomluminik canım yalancı emzik ver istersen fazlada bebek şişmesin emmek istiyorlar karnının ac olduğundan değil benim oğlumda öyleydi ilk doğduğunda 30 cc içmesi gerekirken 60 cc bazende daha fazla istiyordu megersem emmek refleksindenmiş annesi sensin sen daha iyisini bilirsin 😘
Hemanjiomluminik Halilaras ya keşke emse yalancı emzik. Ben karşı değilim. Ama veriyorum fırlatıo azından asla istemiyor. Damaklı damaksız iki çeşit yinede almıyor.
Hemanjiomluminik Blackeagle yandık zaten evin ortasına salıncak kurduk tavana kanca takıp yatmıyor illa şiltede elde istiyor
Blackeagle Hemanjiomluminik çingen beşiği diyorlar galiba ondan mı kurdunuz bende çok istedim ondan ama ev sahibi izin vermedi sürekli elde sallamak zor olur
Selince Ecenazim 5000 den hesapladım düz hesap 3 saatte bi 100 cc. 2 saatte bir 80 cc alması gerekiyor
Dilbur Leylak83 bende tam böyle düşünüyordum hatta yorumlara bakayım acaba ben mi yanlış yaptım bu zamana kadar diye düşündğm benim kızım 90 cc 3 aylıktan beri şuan 6 aylık artırmak istiyorum kabul etmiyor ve saati de yok ne zaman huysuzlankrsa o zaman veriyorum Bi an aç mı bıraktım acaba diye düşündüm 🤦🏼
Halilaras Hemanjiomluminik bide bebedorun var onuda dene canım bebedorun sapı kısa olduğu için belki tutar
Beren13 merhaba benim kizimda 3 ay 14 gunluk ben 2 saatte bi 60 cc mama veriyorm en son gittigimizde kilosu 5 kiloyu gecmisti gece uyudugunda da ayni sekilde veriyorum ben kan sekeri dusmesn diye normal mi sadece mamayla besliyorum.