Mesa33 merhabalar benimde bebeğim 3.5 aylıkken emmeyi bıraktı mamaya başladık. Fakat formül sütler, mamaların sindirimi daha zor olduğu için en az 3 saatte bir verilmesi gerekiyor. Anne sütü ise 2 saatte bir daha kolay sindiriliyor çünkü eğer 90 lıktan sonra ağlamıyosa verme mızmızlanıp istiyorsa 120 ver ben tam 3 ay bitiminde 120 ye geçmiştim. Birde kusmasına takılma fazlasını atıyordur yada gazdandır o 6 aya kadar olucak benim öyleydi şuan 6.5 aylık Allaha sükür son 1 Ydır sarsmadıkça kalmadı kusması. Şuan için karnını doyurduktan sonra bi 10 dk elleme ana kucağında falan yatsın daha sonra gazını çıkarmak için kaldırabilirsiniz bende bu yöntem işe yaramıştı tabi her bebek farklıdır ama senin kafandaki sorular bundan 3 ay öncesine kadar benimde kabusumdu acaba yanlış mı yapıyorum aç mı çok mu veriyorum. Sen sakinleşmeye bak bebeğini takip et hepsinin cevabı onda ve çevrene kulaklarını tıka 💗