Acilden geldim yeni bebeğim kurdeşen döktü kulakları kaba kulak gibi şişti HİPP veriyordum en iyi mama idi çünkü HİPP yada SMA demişlerdi. Aptamil gaz ve kabızlık yapıyor . Haaa bir daha mama mı asla ….. bebeğim yanımda şu an başında bekliyorum kulakları inmedi . Keçi sütü bulacağım bulamazsam inek sütü vereceğim bitti benim için mama eskiler ne veriyorsa bende vereceğim . Bugün boğazı alerjiden şişse nefes alamasa be yapacaktım acaba . Mama mı Tövbe …. muhallebi yapar yediririm annem bizi onla büyütmüş …