Kızlar bebeğim 42 günlük. Bazen memede çok ağlıyor doyup doymadıgından emin olamıyorum. Ayagımda sallayınca susuyor uykusu var gibi. Ama öyle sütüm cok olmuyor doymasa yada aç olsa ayagımdada aglar dimi yani tepki verir bişey yapar. Aç karnına uyur mu bebekler ? Hergun yeni bı huy çıkarıyor emin olamıyorum