Sibel1602 hamilelik ve emzirme döneminde boyatmadım. 11 aylık bebeğim hala emiyor hala saçımda boya yok. Deodorant dahi kullanmıyorum kullanmadım. Çok acil durumlarda tişörtümün üzerinden koltuk altı kısmına tişörtün üzerine tek fıs sıkıyorum. Karşı değilim ama süte geçiyor bazı zararlı maddeler, doğal boya bulursanız neden olmasın.