Abninannesi inanın çok memnunum.benim bel kemiğim yamuk doğuştan ve fıtıklarım var.bu yüzden hafif,tek elle kapanabilen ve az yer kaplayan bir arabaya ihtiyacım vardı.mima zigi çok hafif,tek elimde kızım varken tek elimle çok rahat kaptabiliyorum ve kabin boy valiz ebatında katlanınca aracımın bagajına rahatlıkla giriyor,evde de çok yer kaplamıyor.tekerlekleri her zeminde çok rahat gidiyor.fakat tek yön,yani bebeğinizin yüzünü göremiyorsunuz,üstteki gözetleme penceresinden görebiliyorsunuz.benim kızım 1 yaşında şuan o yüzden onda da bir problem yok benim için.birde ön koruma bariyeri ekstra satılıyor ben alırken babymall da 400₺ ydi.alma gereksinimi duymadım.omuz kemerleri bebeği tutmak için gayet güvenli.ben lacivert-taba olanı tercih ettim.görüntüsü de inanılmaz şık.çok kişide yok zaten,oldukça dikkat çekici.kısaca verdiğim parayı sonuna kadar hak etti.