Kızlar 4 aylık bebegım yüzünde kızarıklık vardı onceden kendi sütümü sürüyordum yüzüne ve iyilestı sımdı ise kolları bacakları bilekleri gobegı kısacası heryerı tahriş oldu cildi çok kuruydu ven ben salak salak sadece pudralıyordum yaglamıyordum cok aptalım… Ve bu yuzden de bebegımın heryerı tahrıs oldu acaba sütümü sagıp vücuduna sürsem birsey olurmu alerji yan etki ne bilim yada ne yapmamı önerirsiniz bilen varsa cevaplarmı lutfen