2 aylık bebeğimi hırıltı şikayetiyle doktora götğrdğm reflüsü varmış ona motilium hırıltı içinde augmentin antibiyotik ve ventolin verdi bende biz prebiyotik d vitamini ve gaz damlası kullanıyorz 6 ilaç oluyo cok degil mi dedim prebiyotik ilk 40 gün kullanılır gaz damlasıda daha işe yaramaz 2 aylık olmuş bebek onları bırak dedi. Gaz damlası işe yaramaz mı ya 3 aya kadr gaz oluyomus ama.
birde cold mix kullanıp memnun kalan bar mı bebeği için. Yeni doganlara aspiratör önermiyolar doktor bana serum yazdı şırıngayla burnundan veriyorm ama ne kadr acıyo bilmiyorm