Selamlar kızlar 38 günlük bebeğim var bugün kendi arabamızla eve dönerken bebek pusetteydi sarmıştıkta battaniyeye falan bi farkettik ki inanılmaz terlemiş saçları şu gibi olmuştu yüzü falan aşırı terliydi vücudu da.tabi.cok kötüyüm hasta olacak diye ödüm kopuyor virüsten dolayı hasta olursa hastaneler de çok tehlikeli malumunuz.Surekli ateşini.olcuyorum Çok korkuyorum hasta olursa ateş dışında başka nasıl anlayabilirim hasta olduğunu