29 ekim dogumlu bebegim normalde 21 nisanda kontrolumuz vardi ama malum corona yuzunden gidemedik. Kendimce vakti geldigini dusundugumden yavas yavas ek gidaya gecmeye basladim hevesli hevesli yogurt mayaladim elimde bulunsun diye ilik kaynattim organik tabaklar aldim vs. İlk once havucla basladim buharda hasladim parmak seklinde ve 3 gun kurali ile verdim sozde blv yapcaktim 2. Gunde vucudunda alerjisi seklinde bisiler cikti ve pisik oldu havucu eledik, patates verdim yemedi yogurt verdim istemedi bal kabagi yaptim yok, muz ve yogurt verdim almadi belki tatli sever dedim muz ve armut rendeledim o da yok. Bugun yumurta sarisi birazda zeytinyagi verdim yine yemedi. Zorlamadan sevdirerek olsun istedikce hep ııı ıııııııııı yemiyor 😔 sabir gerekli biliyorum ama bunu yasayan var mii nasil aştiniz ? Hevesle yapip zorla bir kasik bile yemedigini gorunce Benimde hevesim kiriliyor artik 😔