Merhaba güzel anneler, 4 aylık olduk artık ilk bebeğim ve tabiki fazla fazla tecrübesizliğim var ☺️ Tecrübelerinize ihtiyacım var beni neler bekliyor ? Oturma, kafasını dik tutma, yuvarlanma sizlerde ne zaman oldu ? Ek gıdaya erken geçenler var yada bana göre erken diyeyim sizler ne yaptınız ?