Seyyahyolcu merhaba, benim kuzum 11 aylık bugüne kadar ne bulamaç yapıp verdim ne de mamasını ek gıdalarına karıştırdım. Çorbanın doyuruculuğunu istiyorsan ben arpa şehriye ya da tel şehriye ekliyorum tüm çorbalarına daha çok seviyor öyle olunca hem de daha çok doyuyor. Mamayı zaten ayrıca aldığı için bence hepsinin yeri ayrı olmalı herşeye mama katmamak gerekir