Ullvyeozcan Merhaba arkadaşlar kızım 3 ay 22 günlük doğdundan 1 hafta sonra sağ gözünün altında yanağına doğru hafif sütlü kahve leke farkettim. Şuan hala var oval ufak ama belirgin geçer mi acaba büyüdükçe yaşayan var mı teşekkürler
Apalie Ullvyeozcan oğlumun bacağında var doğum lekesi, 20 aylık ve hala duruyor ama yüzde daha farklı oluyordur belki bilemiyorum