Mihrana Merhabalar bir konu hakkında bilgi almak istiyorum yenidoğan bebeği hangi sıklıkla beslemeliyim. Ne kadar süre olmalı besleme arasında
Arasannesi Mihrana 2 saatte bır.yalnız 1 ayı gecınce artık kendısı uyanmaya baslıyor 3-4 saatte bır emzırırsın canım. Zorla uyandırma dedı doktorum 20 gunden sonra bana.2 saatte bosalıyor mıdesı daha erken besleme gaz olur hazmedemez dedı.kendısı uyansın dedı rutıne bındı dedıgı gıbıde oldu kendısı uyanıyor bebegım oyle emzırıyorum
Seda1635 Tabiki anne sütü en en en önemlisi, 2 saatte bir derken yani 2 saati kesin geçirmememiz gerekiyor su içmesi konusunda da yenidoğan bebeğe su verilmez 😊 eğer emmiyorsa mama da 2 saatte bir veriliyor yine 🌸teşekkürler 🤭🙈😂😍
Mihrana Sarılık yüzünden hastanede yattık ve o yüzden tekrar sarılık olacak diye de çok korkuyorum o yüzden 2 saat bazen 1.5 saat te bir besliyorum hem anne sütü hemde mama veriyorum. Sarılık olmasın diye