Zsnd bize daha önce baksondamla verdi. O işe yaramayınca sab simplex verdi bu daişe yaramazsa nurse harveyi al dedi. 3 aydır sab simplecixle gayet iyiyidik. Ama neden bilmiyrm bi değişiklik yapayım hasır bitmişken dedim. Eşimi nurse almaya gönderdim eczacı bu daha iyi diye bıo gaıa vermiş. Ancak yorumlara bakıyorum heep 2. Farklı bir damlayla veriyo. Ben de elimde şuan bakso ve zinco var onlardan birini mi versem bilemedim.gaz olayını aslında düzene oturtmuştuk. Bozacaz gibi yenı damlaylaa