Joie brisk lx bebek arabasını kullanan var mı?
GizemElf 🌺🌺
GizemElf kardeşim kullanıyor az önce sordum çok memnun
Duru_m çok sağol canım hangi rengini kullanıyor? :)
GizemElf gri bende joie chrome kullanıyorum çok memnunum baston alırsam ondan alcam
Duru_m çok sağol canım bende mavi almayı düşünüyorum