Deletedmom349 evet bez bedenleri küçük,ben kızım doğduğunda almıştım denemelik 2-5 kg olanı ,3350 doğdu ,Drumuz ne kadar küçük bir bez bu değiştirin dedi ,Allah’tan yanımızda başka bir bezin 3-6 kg olanı vardı onu kullandık ,ama sızdırma ,pişik vs olmadı ,o paketi ben evde erittim gündüz bağlayıp 1-2 saatte değiştirerek ,incecik bir de güzeldi yani ,simdi Prima kullanıyorum çünkü yakında alabilecegim bir yer yok