NANANA KIZLARRRR BASARDIMMMM BUNUDA BASARDIMMMM TESTIM NEGATIV GELDI YARIN EVIMIZE DONE BILICEGIM . AMA TABIKI COK DIKKATLI OLMAM LAZIMMISSSS . VE SUREKLI KONTROLDE TUTULUCAKMISIM…. ALLAHIM SONSUZZZZ TESEKKURLER
Prensesannesiii26 NANANA yaa çok güzel bir haber büyü çok geçmiş olsun sonunda yavruna kavusuyorsun umarım bundan sonra bütün güzellikler seninle olur 🥰🥰💕💕
Deletedmom268 NANANA çoooookk geçmişşş olsun şuan o kadar mutlu oldum ki rabbime şükür hergun aklıma geliyordunuz üzülüyordum evladınıza sımsıkı sarılın bıan evvel Allah bırdaha gostermesın kimseye
NANANA Deletedmom268 Allah razi olsun kuzum cokkk tesekkurler evet sonunda kavusucagim zor oldu ama oldu bee bunuda gecirdim😍
Deletedmom421 NANANA Yaa maşallah canım Rabbim birdaha o günleri yaşatmasın hiç kimseye cok sevindim canım 😘
NANANA Deletedmom421 amin kuzum insallah kimse yasamamsin ama ben atalata bikdiysem eminim herkes atlaticak
2minikannesi NANANA ya çok güzel bir haber bu çok sevindim iyi olmana sonunda yavruna kavuşuyorsun inşallah bundan sonra tüm güzellikler senin ve sevdiklerinle olsun☺️😍💐💐
NANANA KIZLAR SUANDA VARYA ICIM ICIME SIGMIYO SANKI YENIDEN DOGULMUS GIBIYIM BU HABER BENI O KADAR MUTLU ETTI KI . ESIMIN AGLAMA SESI HALA KULAKLARIMDA . KIYAMAM YA NASIL UZMUSTUM ONU.AMA BITTI BANAGUVENEN HERKES BITICEK DEMISTI VE BITTTI
Fatmako NANANA postlarınızı takip ettim ama yorum yapmamıştım bravo size yeni hayatınız inşallah size ödül gibi olsun yeni doğum gününüz kutlu olsun 🌺🥰
Nurtopununannesi NANANA Çoook geçmiş olsun. Çok şükür Rabbim ’e bu postuda okuduk sizden. ALLAHIM bir daha yaşatmasın inşallah