Annekeki Kizlar sut stoklamaya calisiyorum sagdim ilikti baya biraz beklesin oyle dolaba koyayim dedim o sirada bebegim agladi unuttum. Yarim saat disarda bekledi simdi dolaba koydum bozulmamistir di mi🙄 sagmaya yeni basladim oyuzden pek bilgim yok😓
Purple13 Annekeki yok bir şey olmaz 3 saatten sonra koyma. Bazen sağıp hemen veriyorum kalıyor biraz atıyorum dolaba.
Sunasenel Annekeki Bozulan sütü bebek içmiyor canım 3 saat dışarda 3gün dolapta 3 ay buzlukta saklaya bilirsin 😄
SnmMnss Hayır canım dışarıda 4 saat kalabiliyor ben de oğlum küvezde kalırken öğrenmiştim 4 saat dışarıda 8 saat buzdolabında bekletebilirsin demişti doktorumuz
Annekeki Cosmosmom yok kafami sey karistirdi bekletip icermeyip buzluga atiyorum ya🙈 tamam cok tesekkur ederim🥰