3.5 aylık kızım var..idrar yolu enfeksiyonu geçiren varsa nereden anladınız? Belirtileri nelerdi? Bizde silik kırmizi nokta vardı cisli bezinde bir defa.. ayrıca sanki dışarıdan bezinden çiş kokusu gelebiliyor.. doktorumuz belki diyor tahlil olmadan belli olmaz gelin dedi hastaneye gitmeye korkuyorum..diger doktorumuzda anne beslenmesi ve suyu az içmesinden olabilir dedi.. hiç gelin demedi.. kafam karisti..
lmadan bilemeyi