Herkese merhaba oncelikle. Oglumun 3. Ayi bitiyor ama her emmesinde zorlandik. Emzigi dogar dogmaz verdim tuttu. Tutmasaydi mi diye dusunmuyo degilim. Galiba cok alisti emzik emip sonra yari uyku halindeyken memeyi veriyorum agzina yoksa almiyo kesinlikle. Meme reddi bu mu oluyo? Birde kac saatte bir emziriyosunuz bebeklerinizi.