Bahalp Bebeğim birşeyleri sürekli çığlık atarak anlatmaya başladı. Uykusu geliyor çığlık atıyor, acıkıyor bağırıyot. Ya da ben öyle yorumluyorum. Yoksa hasta mı? Çığlıkları yaşayan anneler var mı????
yellowmom8 Bahalp ya 3 ay 14 gunluguz birşeye sinirlenmiş gibi çığlık atıyor artık ağlamaktan çok çığlıklarını duymaya başladık buda yeni bişey heralde 😂
Sarelim Bahalp bnm kızımda burnuna dokunduğunda onunla oynadığında ses ile tepki veriyor. Bu normal gelişimi öle
Bahalp yellowmom8 Pamukkizim Mina0609 Ipekbocegi ipekbudak bu hafta doktor randevumuz var bir sorayım bakalım nedir diye. Burdan size cevap yazarım kızlar.
ipekbudak Bahalp ewet ya bnimkide oyle bide sesi baya cikmaya basladi bazen ciglik atmaktan bogazi kuruyo
Mina0609 Bahalp benimde 3 ay 4 günlük bebegim uyumaya çalışırken bagırarak aglıyo dısarı cıkıyoruz pusetin içine koyunca cıglık atıyo resmen huy degiştirdi hiç bişeyden hoşnut olmuyo bu durum umarım çabuk geçer yoksa evde delirmek üzereyim 😣😑
Expresso başlık açmıştım kimse cevap vermedi benim kızında 3 aylık kafa arkasi girintili çıkıntılı normalmi bu sizinde oylemi çok alakasız oldu ama endişelendim kusura bakmayın
yellowmom8 Expresso canım benim kızımın da kafası hafif yamuk bunlar normal büyüdükçe düzeliyor ama sen yinede doktoruna bı danış
Sabriyeillke Bizde 3ay25gunluyuz normal bizde cigkik atiyiruz bazen gulerken bile ciglik atarak guluyo
melzo Bahalp harika haftalar diye bir uygulama var orada bu dönemde çığlığını keşfeder diyor sürekli yüksek sesle bağırırlarmıs bizimki de başladı çığlıklara😅