Nurtalib ozi ben hepsnii denedim en iyisi bebelac gold bi kez normal gold olmayanı aldik oda iyi gelmemisti
Srfrff ozi içeriği temiz ve faydalı bir mama kızım 16aylık hala ya bebelac gold ya da aptamil kullanıypruz ikiside gayet iyi
Benanin_Annesi ozi Biz il doğduğunda aptamil içiyoduk sadece günde 2 veya 3 defa felaket şekilde kabız oldu kalasını yapamıyodu anca fitille yapıyodu 1 haftadır bebelac normali kullanıyoruz rahatlıkla kakasını yapıyo yani normalimdende memnunum ben