Derya_ Kızlar bebeğim 9 aylık siz hiç eline bişey verip yediriyormusunuz yoksa çokmu erken? Mesela haşlanmış elma havuc felan
Sh123 Derya_ omlet yapıp önüne küçük küçük parçalara ayırıp koyuyorum yıyor kendisi. Bazen elma portakal falan da veriyorum ama yine de dikkat etmek lazım. Sizin yanınızda olsun yerken.
Prensesannesiii26 Derya_ dokuz ay sekiz günlük canım sıvı şeyler dışında hep kendi yiyor ve seviyor 🤗🤗
Denizanne Derya_ ben elmayı havucu salatalığı direk veriyorum kendisi öyle kıtır kotır yiyor hiç haşlamadan kraker ekmek kuru üzüm yiyebileceği ne varsa kendisi yiyor
Derya_ Sh123 bir kaç gündür deniyorum ama korkuyorum artık çok büyük parçalar ısırıyor ya boğazında duruyo ya tekrar çıkarıyor yiyemiyor ne yapcam şaşırdım
Derya_ Cosmosmom nasıl verdiğini öğrenebilirmiyim? Çok büyük parça ısırıyor engelliyemiyorum aklıma çok takılıyor
Cosmosmom Derya_ omlet ya da pancake yapıyorum eline veriyorum. Sebzeleri haşlıyorum önüne koyuyorum. Büyük parça ısırırsa izliyorum çok gerekirse müdahale edip çıkarıyorum genelde kendisi öğürerek çıkarıyor zaten. Bir Sorun yaşamadım.
Mavis123 Pankek, krep, köfte, brokoli eline veriyorum.. meyve olarakta armut, elma, muz ama bunları verirken başında bekliyorum kontrolüm altında oluyor 😊
Zeynebsmom Derya_ ben ek gıdaya geçtikten sonra başladım tabi alıp ağzına götürmeyi beceremiyordu oynuyordu o sırada ben yediriyordum. uğraşa uğraşa öğrendi hemencecik götürmeye başladı ağzına :) çok seviyor kendi kendine yemeyi brokoli vs ne kadar versem yiyor hipp in bebe bisküvisini veriyordum mesela başlarda, tutabilsinler diye yapmışlar şeklini zaten onlarla başladı herşeyi eliyle yiyor şimdi önüne koyuyorum çiğnemeden yutuyor😂 ekmek içi tavuk köfte pankek patates köftesi salatalık içi ama tabiki sert gıdalar vermiyorum dikkatli davranıyorum ve yerken asla yalnız bırakmıyorum çünkü elinden gelse pankekin hepsini tıkar ağzına mesela🙈