Deletedmom278 Cansuu1 Evet uzun zamandır aynı durum bizde de var. Küstüğü zaman hemen bizden uzaklaşıp bir yerde oturup ağlıyor mesela. Küstürmemeye çalışıyoruz. 😂
Cansuu1 Ygtek sanırım cok duygusal ama nasıl bas edıcem bılmıyorum.. Kırılmasını ıstemıyorm ama kırılıyor tavrımı koyamıyorm