Aybisnefes MISSBELT TERMAL KORSE YILBASINA KADAAR 39TL KIZLAR VERDIM SIPARIS KULLANANLAR MEMNUNLAR CIDDI FARK GORUYORMUSSUNUZ UCUZKEN ALIN DERIM.
tgc Aybisnefes nette baktım Trendyol ve GittiGidiyor. Da 20 TL aynı urunmu acaba sezeryan sonrası göbeğin kaldı sallanıp duruyor toparlarmi acaba
MerveBurak Bence korse korsedir markası çokta önemli değil. 20 tl ye normal korse aldım sezeryan sonrası 3. Gün kullanmaya başladım çok şükür çok az kaldı göbeğim ama sarkık değil toplu 2.5 ay oldu o da geçer inşaallah. Biberiye yağını okumuştum bş yerde göbek eritmek için deneyeniniz var mı ?
MerveBurak Senaustunbas hatırladığım kadarıyla karına yap sürüldükten sonra streç filmle sarılıyordu 3-4 saatti galiba. Rastgele bi yerde okudum sonra kaybettim yazıyı bende fikirlerinizi alayım dedim
Senaustunbas Egebebek yamunanin aynısı bir siteden aldım 130 a1 hafta taktim 2 3 gündür takmıyorum kılında düşüş yok 🤔
tgc Egebebek yaabenim ikinci doğumum ilki de böyle olmadı ama ikincide gobegim hamur gibi kaldı kiriş kiriş bide korse aldım medikal den ama fayda etmedi geç kalmış oldum