Fatmanurbal Babe diye bi marka var ben onu kullanmıştım ama ben hamileliğimde sadece 4 kilo aldım karnımda yada başka biyerimde hiç çatlak yok. Yinede kullandım cildi esnetiyor
Leylaninannesi Hamileyken hiç catlagim olmadi bu yüzden biraz esnek davrandım doğumun arkasından maalesef bacaklarım da oluştu ve çok sinir bozucu .bir çok krem hamilelik esnasında ise yarıyormuş araştırdım.N’apicam bilemedim .Ciddi tavsiyelere ihtiyacım var😔