İlk hafta sezaryen olduğum için memeyi düzgün veremedim yara oldu, gümüş kapak kullanıyordum o sırada, sonra bir arkadaş badger nursing balm ı önerdi,minicik kutu,biraz pahalı geldi ama daha 4 te birini kullanmadan iyileşti,onu şurup göğüslerimi havalandiriyordum emzirmedigim zamanlarda.