Merhabalar,
Dişim apse yaptı ve bütün yüzüm şiş iki gündür. Bugün diş doktorum 5 günlük antibiyotik iğne başladı ama emzirmemem gerektiğini söyledi. İlk Aydan sağdığım sütler var biraz ama yine mama takviyesi yapmam gerekirse hangi mamayı almalıyım. Bu konuda hiç bir fikrim yok. Yardımcı olursanız sevinirim.