Denizannesi12 kayınvaldem çok özendin diğer 2 torununa yapmış buna da yapalım dedi. Hadi gönlü olsun diye kabul ettim! Kına dil buğdayı beraber yaptım. Kırmızı- bordo gibi kadife elbise aldım altın sarı ufak güpür aldım kemerine ve etek ucuna dikip bindallı gibi yaptım saç banını yaptım kendime ve kızıma takım aynı güpürlerden saç bandınada koydum çiçek kurdela süper oldu! Kendime uygun fiyata kırmızı elbise bulamadım! Bende kızının elbisesinin renginde kazaklarımız vardı eşimin ve benim onları giydik kot pantolonla! Birde benim gençliğimden kalma ayakkabılarım bardı çok süslü hatta evlenirken bindallımın altına giymiştim takım gibi oldu! Onuda giydim. Ailecek takım olduk. Buğday, renkli şekerler, pembiş şeker hamurlu çiçek kurabiyeler, tatlı ve tuzlu normal kurabiyeler, böğürtlenli çizkek, 2 çeşit börek, kek, göçmen mantısı( hamur işi) yaptık! Annem kayınvaldem ablam görümcem ikramları yaptı! Ben karışmadım hiç. Önce diş bupdayını yaptık sonra kınasını yaktık. Kayınpederim çok kıskandı kıyafetlerimizin takım oluşunu söyleseydiniz bizde bordo giyerdik dedi durdu!!! Birde kayınvaldem diğer torunlarının bindallısı varmış onu getiriyim giydirelim diye çatlamıştı hayır dedim çünkü büyük almışlar ozaman 3 4 yaşında çocuk için!!! Maymun etmeye gerek yok ben uygun birşey alırım demiştim! Kayınvaldemde elbisesinin, saç bantlarının güzelliğine vuruldu inanmadı benim yaptığıma bir süre!!!