Begonia4 Kuzuannesi ben bebeğim için kullanıyorum 0.5 ama bizim kendi bahçemizin yağı yanı sıktırıyoruz. Dışarıda satılanlarda bu asit düzeyini bulmanız çok zor. Zeytin sütü alırsanız daha iyi olur onlar 0.3 Hangi şehirdeniz