Baloglum93 İlk iki doz gebelikte vurguluyordu 3. Doz 6 ay donra yapılıyor yani doğumdan sonraya denk geliyor bu 3. Doz tetanoz bebeğe yapılıyor değil mi ?
elmaliturta Baloglum93 yok canim size yapılıyor. 1. Doz koruma suresi yok 2. Doz ile 1- 3 yil arasi koruyor isteğe bağlı 3. Dozu yaptirirsan 5 yıl koruması var şeklinde
Dogavesultan ozgurkus doğumdan ne kadar sonra yapılıyor ben mesela 33 haftalık doğum yaptım şuan kızım 2 ay 13 günlük ne zaman yaptırmam gerekiyor canım ??
Deletedmom423 Fasulyeninannesi banada yapmadılar kızım 5 aylık oldu asi kartındada ocak yazıyor ama hiç ebe demedi bile benimde sormak aklıma gelmemiş hiç
Fasulyeninannesi Deletedmom423 bende aynı bebeğim 6 aylık oldu bir kere sordum bana var mı diye yok dedi yapilmadi
Dnzdnz Bir yıl sonra tekrar yaptırırsan 4.doz yani ömür boyu koruması var ben 3doz yaptırdım 1yıl sonra 4.doz yaptıracağım inşallah unutmazsam 🙈